zaterdag 31 december 2011

oudejaarsavond

Straks zal ik een trancereis maken en vragen wat ik los mag laten van het oude jaar, en vragen wat mijn verbinding is met het nieuwe jaar.
Verder zal ik mijn verbeeldingskracht laten spreken en dromen over het nieuwe jaar.
Wat mag geboren worden, waarmee wil ik mij blijven verbinden en met wie en wat mag ik mij opnieuw verbinden.
Ik zal de zaden planten voor het nieuwe jaar. Het bijzondere jaar 2012.

Het jaar 2011 was voor velen heftig, veel transformatie, veel ont-dekkingen, veel dat naar boven kwam en zichtbaar werd aan de oppervlakte.
En hier zijn we dan met ons allen, we hebben het gehaald. We mogen vieren, nog even terugkijken en vooruit kijken.

Ik hoop in het nieuwe jaar met velen van jullie weer te kunnen delen, uitdelen aan elkaar, doorgeven, elkaar voeden en inspireren.

Op vele mooie ont-moetingen en een krachtig, prachtig 2012!

A-Ho

Geen opmerkingen:

Een reactie posten