zondag 1 januari 2012

de achte Heilige Nacht vrijheid

Een heel nieuw jaar. Vannacht vieren we de vrijheid in vreugde.
Mijn dag was rustig, wat schilderen, wat ordenen, beetje rusten en nagenieten van de zevende nacht.

Stilstaan bij vrijheid. Eigenlijk ging het gesprek dat ik vandaag had met een lieve vriendin ook over vrijheid. De vrijheid je eigen Pad te volgen. Vrijheid in relaties, om te kiezen voor wat je werkelijk wilt en met minder geen genoegen nemen.
De vrijheid te zeggen: "Dit is wat ik verlang, wat ik zoek, wat ik nodig heb en goed voor me is".

Zeker als je wat ouder bent heb je meer vrijheid, je hoeft van jezelf niet meer aan van alles te voldoen. Je mag vrij zijn te zijn wie je werkelijk bent met alles wat daarbij hoort.

Vreugde, het is een vreugde om zo in het leven te kunnen en durven staan.

Wees vrij om te zijn wie je bent en te gaan waar je wilt.

hartegroet,
Inge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten