donderdag 5 januari 2012

de laatste nacht

En ineens is het dan alweer de laatste nacht. Een stormachtige nacht....
waarin het ontluikende, zich ontwikkelende zelf zich mag tonen. Een beeld van sluiers die door de wind opzij geblazen worden. Wie is die Zelf die zichtbaar wordt?

En dan die Zelf tooien, haar eren, versieren...

Mooi passen mijn kaarten erbij Het Medicijnwiel, gaat over cycli en beweging. Nodigt uit om te kijken welke richting op het wiel me helpt me voorwaarts te bewegen; verlichting en helderheid (oosten) of trouw en nederigheid (zuiden), introspectie en doelstellingen (westen) of wijsheid en dankbaarheid (noorden).

Over beweging, het doet me denken aan de 5e wet van MaƤt, de wet van getijde. Weten dat elke beweging onderdeel is van een grotere beweging.
Elke beweging is ook zichtbaar in het Medicijnwiel.

Mijn Engel is viering. Het is tijd om te genieten van de vruchten van je werk. Je hebt hard gewerkt je intenties hebben nu vorm gekregen

Morgen ga ik kijken welke drie geschenken ik in de afgelopen nachten heb gekregen en daar symbolen bij zoeken. Ik denk dat ik ze al tegen ben gekomen in de afgelopen dagen. We zullen zien.

Heb een mooie nacht en een fijne Driekoningen morgen.

hartegroet,
Inge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten