woensdag 4 januari 2012

Samenklinken met de tonen van het Universum

Deze tiende nacht mocht ik ervaren hoe dat is... voor mij is het dat gevoel/moment waarin alles klopt.
Ik trok Moeder Aardekaart de Zweethut.

Vuur van zuivering
stoom van helig Steen
Gebedskoord en Tabaksblad
en liederen van de Geest


De zweethut staat voor zuivering, ik droomde veel vannacht en hoewel ik niet meer weet wat, herinner ik me wel dat het een transformerende droom was.
Als Engel trok ik Vergeving. Het gaat over boosheid en irritatie loslaten, en vergeven zodat je zelf in vrede verder kunt leven. Dus ook hierin zuivering.

Dat ik de zweethut trok, voor mij een van de belangrijkste ceremonies in het sjamanisme, raakte me. Steeds meer ga ik samenvallen met mijn bestemming. Dan ook kan ik samenklinken met de tonen van het Universum, met mijn zielsbestemming.

Hoe precies allemaal weet ik ook niet maar ik weet wel dat ik op weg ben en dat het op een dag helemaal duidelijk zal zijn.

Op naar de elfde nacht alweer

hartegroet,
Inge

1 opmerking:

  1. Bijna de laatste avond. Jammer, het samen delen en lezen van de site geeft mij de drive om de tijd voor mezelf te nemen. Het is moeilijk om tussen alle drukke bezigheden tijd te nemen om mij terug te trekken. De stilte te zoeken. Ik hoop dat deze 12 nachten de aanzet hebben gegeven om het vol te houden. Het geeft me veel inzicht en kracht om de transformatie die gaande is in mij door te zetten.
    In mijn droom afgelopen nacht werd deze transformatie heel duidelijk neergezet. Ik durf te zijn wie ik ben. Met alle goede en vervelende kanten. Heb de goedkeuring van anderen niet meer nodig. Mijn goedkeuring is voldoende. Het oude patroon wil zich nog niet altijd gewonnen geven en daarom weet ik dat het belangrijk om er bewust mee bezig te blijven.
    Ik wens jullie een mooie nacht.

    BeantwoordenVerwijderen