vrijdag 6 januari 2012

Epifanie

Vandaag Driekoningen en vandaag denk ik aan alles wat ik ontving. Wat zijn de drie geschenken en wat staat symbool voor die geschenken.
Een kerstengeltje bleef achter na het opruimen van de kerstspullen, ze staat voor de zegeningen en hulp van boven.
Op 2 januari tijdens het in de natuur brengen van mijn gebedsstok en mijn wandeling door het struikgewas vond ik een prachtige vlerk, denk van een boomvalk, die staat symbool voor mijn kracht als Sjamaan.
Het derde voorwerp is het medicijnschild dat eindelijk mijn huis in kwam, het is gemaakt en gebruikt tijdens het Indianenfeest afgelopen september, het staat symbool voor vreugde en spelen, het kind in mij. Konijn is het krachtdier dat er op staat.

Ga de symbolen een mooi plekje geven in mijn slaapkamer denk ik.
En verder.... ben blij met de afgelopen nachten en alle mooie mensen die ik daarin ont-moet heb.
Dankje Gwennyth voor je delen en alle lezers voor het meelezen.

Hartegroet en wie weet tot de volgende 12 Heilige Nachten

Inge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten